طب چینی راهنما FSGS بیمار زندگی بهتر است بدون پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی راهنما FSGS بیمار زندگی بهتر است بدون پیوند کلیه

آوات یک پسر شش ساله است، او در عراق متولد شد. در 3TH آگوست، 2015 او را به بیمارستان ما برای اولین بار پذیرفته شد. او یک بیمار FSGS و از ادم و ادرار پروتئین در همان زمان متحمل شده است. آزمون نشان داده است که تعداد سلول های خون او / L 5.59 × 1012، هموگلوبین 156g / L است. آزمایش ادرار معمول نشان داده شده است که پروتئین ادرار 2+، مخفی blood2 +.
در بیمارستان محلی خود دکتر توصیه او را به پیوند کلیه، اما با توجه به شرایط خود بیماری بد، او می توانید آن را در حال حاضر. شاید او می توانید آن را چند سال بعد را، اما او نیاز به رنج بسیار در این زمان. به منظور او یک زندگی بهتر را، پدر و مادر خود تصمیم گرفت به او را به چین سعی کنید برخی از داروهای چینی.
در بیمارستان ما، دکتر به او یک برنامه درمانی شخصی توجه به شرایط بیماری خود ساخته شده است. طرح درمان شامل میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام درمانی، دهان و دندان طب چینی و Maikang ترکیب. پس از 27 روز درمان، 24 ساعت سنجش کمی پروتئین ادرار خود را به 0.35g / 24H کاهش می یابد، علائم دیگر نیز به خوبی تبدیل می شود.
پس از او از بیمارستان مرخص ما، دکتر ما او را تجویز سه ماه Maikang ترکیب به تحکیم اثر درمانی.
بازگشت به صفحه نخست دو ماه یا، پدر و مادرش او را به گرفتن دفع، که نشان می دهد پروتئین ادرار به منفی تبدیل می شود کاملا. و از آن پس، بیماری خود هرگز دوباره عود کند.
ما واقعا خوشحال به شنیدن این خبر خوب، و ما امیدواریم که ما می توانیم بیشتر بیمار کمک خواهم او را به بازگشت به زندگی عادی است. اگر شما یک بیمار FSGS هستند و شما نیز می خواهید به یک زندگی با کیفیت، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: